WUJEK WUJEK
153
BLOG

Przepraszam, to Janke wywalił mój tekst.

WUJEK WUJEK Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Niestety, nadredaktor Janke wywalił mój tekst o przyczynach, dla których moim zdaniem siedemnaścię rodzin sprzeciwiło się ekshumacjom ofiar Tragedii Smoleńskiej.

Czytelników i komentatorów przepraszam, nie moja wina a pan Janke widocznie poczuł się moim tekstem na tyle dotknięty, że nie raczył mnie o powodach jego usunięcia powiadomić.

Dziesięciolecie Salonu24 owocuje dla mnie cenzurą, ale przecież zmierza od lat w dobrym kierunku, czego dowodem są tłumy znanych mistrzów pióra rodem z gazet i polityki, którzy nie mogą doczekać się debiutu na Portalu Wolnego Słowa.

Mój tekst można było zwinąć- już mnie to spotykało- ale abortować?:)

To dziś nie jest modne, S24 o tym zdaje się nie wie.

WUJEK
O mnie WUJEK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości