WUJEK WUJEK
741
BLOG

A gdyby... zginął!?

WUJEK WUJEK Społeczeństwo Obserwuj notkę 36
  • Spieszyli się, bo Prezydent zaspał

  • W Karpaczu doszło do awantury między Prezydentem a kierowcą. Jest film

  • „ Jak nie zdążysz, to cię zabiję”. Prezydent groził kierowcy?

  • Limuzyna pędziła ponad 300 kilometrów na godzinę środkiem drogi.

  • Kierowca prawdopodobnie był pod wpływem alkoholu. Tragiczne skutki libacji z Prezydentem

  • Zwolennicy spiskowych teorii: „Tam wybuchła opona”

  • Zdjęcia nie kłamią, opony były całe.

  • To był zwykły wypadek. Nie ma potrzeby badać wraku.

  • Histeria wokół „Wybuchającej opony”. To już sekta, czy tylko głupota?

  • Oświadczenie producenta: „Nasze opony nie pękają!”

  • Kierowca nie miał uprawnień do prowadzenia samochodu! Jego Prawo Jazdy straciło ważność dzień przed wypadkiem, który spowodował.

  • Kto szkolił kierowców BOR-u? Szokująca prawda.

  • „Prowadziłem kursy dla kierowców” wyznaje były, trzeciorzędny „rajdowiec”

  • Świadek: „Widziałem, jak stracił kontrolę nad pojazdem”

  • Wrak trzeba przetopić

  • Wybuch opony tej konstrukcji, nie mógłby być przyczyną takiego przebiegu zdarzeń. To są specjalne opony. Opinia eksperta.

  • Prezydent mógł prowadzić samochód?

  • „Może go szarpnął albo uderzył? Bardzo się nie lubili”- mówi sąsiad kierowcy.

  • Kierujący miał już kiedyś wypadek! Potrącił sarnę!

  • Myśli samobójcze, depresja, długi...Takie mogą być przyczyny tragedii.

  • Nie da się ustalić, czy to Prezydent prowadził. Ta zagadka pozostanie bez wyjaśnienia.

  • Życie ludzkie nic dla niego nie znaczyło. Liczyły się narty i zabawa

  • Prezydent Francji: „Nigdy nie wybuchła mi żadna opona! To śmieszne!”

  • Kanclerz Niemiec: „Nigdy nie wybuchła mi żadna opona! To śmieszne!”

  • Królowa XXXXX: „Nigdy nie wybuchła mi żadna opona! To śmieszne!”

  • Brawura kierowcy- dołączyłem na specjalne życzenie @OSASUNNA

WUJEK
O mnie WUJEK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo