WUJEK WUJEK
583
BLOG

Wałęsa symbolem Polski? Może waszej! Lechu, wal się!

WUJEK WUJEK Polityka Obserwuj notkę 33

Tak twierdzi Lityński i cały obóz uwiklany w konstrukcję "wolnej Polski"

Symbolem Polski ma być płatny kapuś? I całe to towarzystwo równie uwikłane w bezczelne oszustwo, co sam Bolek?

Mamy chronić Wałęsę, czyli cały ten system, zbudowany w identyczny sposób, jak jego kariera i to ma być przyczynkiem do jakiejś wartości Polski? Jakiegoś wizerunku na forum międzynarodowym? Prymitywny cham, życzący w telewizji wprost śmierci prezydentowi Polski, ma być tej Polski Ikoną?

On ma mnie reprezentować?

A jakim prawem? Ja nikogo nie zdradziłem, nie oszukałem, nie oczerniłem, nie donosiłem...a jednak swoją kartę mam. I ta gnida ma reprezentować moją postawę w świecie, jako moja ikona?

Nie zgadzam się i wystarczy mi jego oficjalny życiorys, nie potrzebuję do tego jego brudnej biografii.

Dla mnie to moi  towarzysze w tamtym czasie są godni najwyższego uznania, Wałęsa może im buty czyścić, robili coś, czego Bolek nie zrobił nigdy.

Narazili siebie, swoją rodzinę, sąsiadów, znajomych, przyjaciół.

Za darmo. Za Polskę. Zabijani, torturowani, szykanowani, pozbawiani środków do życia, wypędzeni z kraju, wreszcie odstawieni do formacji bezrobotnych.

Czy się to komu podoba, czy nie, to Oni są Ikoną Polski, to Oni wywalczyli Twoją wolność, tacy zwykli ludzie, taki ixiński z Twojej klatki schodowej, który zbiera dziś butelki po śmietnikach a to On powinien być pierwszym Prezydentem Wolnej Polski

I dla mnie nim jest!

 

A ty, Lechu, Wal się!

Wal się z twoją walką, twoim przechytrzaniem, twoim ogrywaniem, obalaniem, bo obaliłeś, przechytrzyłeś i ograłeś nie bezpiekę, tylko mnie i moich współidiotów. Jesteś ikoną ale ikoną zaprzaństwa, ikoną złodziei, ikoną oszustwa, ikoną służebników PRL-u przemianowanych dziś na "bohaterów" nowej Polski.

Precz tobie i precz twoim kolesiom!  25 lat chciałem to powiedzieć. Ale tak mnie zmanipulowano, że dziś dopiero... Bo racja stanu, bo ikona, bo Polska, bo wizerunek....

Dziś sobie zdałem sprawę, że racja stanu, to JA, WUJEK i tobie, zdrajco precz! W imię tego co ja i moi koledzy i koleżanki zrobili, jesteś zwykłym śmieciem. Każda łza, każdy strach, każdy wygrany dylemat tych ludzi, jest więcej warty, niż godzina prezydentury Lecha Wałęsy.

Hańba Wałęsie i hańba mnie, który za nim stał. I tego mu nie wybaczę.

WUJEK
O mnie WUJEK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka